Snelle actie
en reactie
Innovatieve
oplossingen
Continue
verbeteren
Deskundigheid en
actuele kennis
Extern klanttevredenheidsonderzoek, gericht op de core business van ondernemingen, wordt door Key-Quality veelvuldig uitgevoerd. Evenals bij interne klanttevredenheidsonderzoeken wordt hier gebruik gemaakt van het speciaal ontwikkeld onderzoeksinstrument waarmee niet alleen de tevredenheid gemeten wordt, maar waar ook alle eisen, wensen en opmerkingen mee geïnventariseerd worden en de aandachtspunten te belichten door middel van prioriteitenmatrices.
Het onderzoek wordt digitaal uitgevoerd. Klanten krijgen per mail een uitnodiging om de op maat gemaakte vragenlijst in te vullen. De resultaten worden weergegeven in een duidelijke rapportage. De resultaten worden hierbij weergegeven in tabellen en/of grafieken. Ook worden er verbanden weergegeven in de vorm van prioriteitenmatrices. Door middel van de prioriteitenmatrix kan in één oogopslag gezien worden waar de verbeterpunten liggen.
Helpen en faciliteren doen we graag. Neem vrijblijvend contact met ons op.